LEÃO ICETEA english

Matte Leão is a famous Brazilian brand, now owned by Coca-Cola. Leão Ice Tea was the first Leão branded product in the Coca-Cola portfolio. The greatest design challenge was to position it among other highly visible and well established market competitors. As soon as it hit the shelves in 2009, the new product rapidly became the bestselling ready to drink ice tea in the market due to its fresh design, making it the leader of its category.

LEÃO ICETEA

Matte Leão é uma famosa marca brasileira, que agora pertence à Coca-Cola. Leão Ice Tea foi o primeiro produto da marca Leão no portfólio da Coca-Cola. O maior desafio do projeto foi posicioná-lo entre os outros concorrentes no mercado, altamente qualificados e consagrados. Assim que chegou às prateleiras em 2009, o novo produto rapidamente se tornou o mais vendido chá gelado “ready to drink” no mercado, devido ao seu design moderno e revigorado, tornando-se o líder de sua categoria.

LEÃO ICETEA espanhol

Matte Leão es una famosa marca brasileña, actualmente propiedad de Coca-Cola. Leão Ice Tea fue el primer producto de la marca Leão en la cartera de Coca-Cola. El principal desafío del diseño fue posicionarlo entre los demás competidores del mercado, altamente cualificados y consagrados. Ni bien llegó a las tiendas en 2009, el nuevo producto se convirtió rápidamente en el más vendido té helado “ready to drink” en el mercado, por su diseño moderno e renovado, convirtiéndose en el líder de su categoría.

DEL VALLE RESERVA espanhol

Tuvimos la oportunidad por parte de Coca-Cola de participar de un proyecto sorprendente: Del Valle Reserva. Con tal producto Coca-Cola ingresa al mercado de bebidas de “súper frutas”. El primer sabor lanzado Açaí+Banana es especialmente importante ya que las comunidades de recolección de frutas en el estado de Amazonas cosechan el açaí de manera sostenible. Nuestro desafío fue la comprensión del proyecto y su traducción a través del packaging y el diseño de su identidad.

DEL VALLE RESERVA

Coca-Cola nos deu a oportunidade de participar de um projeto surpreendente: Del Valle Reserva. Com este produto, Coca-Cola entra no mercado das bebidas de superfrutas. O primeiro sabor lançado, Açaí+Banana, é especialmente importante porque o açaí é colhido de maneira sustentável por comunidades de coleta no estado do Amazonas. Compreender a importância deste projeto e traduzi-lo através da embalagem e sua identidade foi o nosso desafio.

DEL VALLE RESERVA english

Coca-Cola gave us the opportunity to take part in an amazing project: Del Valle Reserva. With this product Coca-Cola enters the superfruits beverage market. The first flavor to be launched Acaí+Banana is specially important because the açaí is harvested sustainably by fruit-gathering communities in Amazonas state. Understanding the importance of this project and translating it through package and identity design was our challenge.

O BOTICÁRIO AQUA espanhol

Alegría, vivacidad y levedad son la esencia de las colonias que hemos diseñado para el packaging. Colonias coloridas y frescas post baño para renovar, refrescar y revitalizar los sentidos cuando el consumidor ve el envase.

O BOTICÁRIO AQUA

Alegria, vivacidade e leveza são a essência das embalagens das colônias que desenvolvemos. Colônias coloridas e modernas pós-banho para renovar, refrescar e revitalizar os sentidos no momento em que o consumidor enxerga a embalagem.

O BOTICÁRIO AQUA english

Happiness, light heartedness and energy are the essence of the colognes we designed packaging for. Colorful and fresh colognes after bath splashes to renew, refresh and revitilize the sense from the moment the consumer see the packaging.

WAY BEER english

The craft beer market is growing exponentially in Brazil and entrepreneurs are turning what was once a hobby into profitable businesses. We had the opportunity to develop a new brand that wanted to be different from the growing competition. Positioning, platform, name, visual identity manual and a complete integrated project resulted in a brand that has earned fans since its launch.